HEEE HALLOOO,berichtje vanuit hongarije haha x'D - Reisverslag uit Gönc, Hongarije van Marieke Oldenboom - WaarBenJij.nu HEEE HALLOOO,berichtje vanuit hongarije haha x'D - Reisverslag uit Gönc, Hongarije van Marieke Oldenboom - WaarBenJij.nu

HEEE HALLOOO,berichtje vanuit hongarije haha x'D

Door: mariekeoldenboom

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 April 2011 | Hongarije, Gönc

Nou wordt het toch echt weer eens tijd dat ik een verslagje schrijf…
Ook de afgelopen maand veel meegemaakt, kan het me niet allemaal meer herinneren
Wederom heb ik weer veel oliebollen gebakken, ook veel activiteiten gedaan met de kinderen.
De laatste 2 weken bij Dominika heb ik in het weekend nog wat activiteiten gedaan, zo heb ik met de kids mokken geschilderd en ook T-shirts geschilderd.

Ook nog een pakketje gehad vanuit Holland, waarin ik eindelijk mijn portfolio heb ontvangen, thankgod x’D nou kan ik echt aan de slag met de opdrachten. en lollieees :D

1 april ben ik naar De 2e groep gegaan, hier is het natuurlijk weer even wennen en hier zijn ook weer andere begeleiders en andere methodes.
en de kinderen zijn ook weer anders, ieder zijn eigen gebruiksaanwijzing. heb al veel woedeuitbarstingen meegemaakt.

maargoed een wonder,, ik heb nog steeds geen alcohol gedronken, haha (men eigen stokerij schiet ook niet echt op x’D)

Afgelopen weekend met de meiden hier een meidenavondje gehouden maskertje en massage, maar toen de begeleiding van 8 uur kwam was het meteen afgelopen x’D

De kinderen die willen gaan elke vrijdag naar de Szia club. Dit is een soort buurtclubje en hier zingen de kinderen en ontmoeten ze elkaar weer. hier ben ik ook al een aantal keer heen geweest.
Ook heb ik het optreden van ze gezien dat ze op de Nationale feestdag 15 maart hielden.
in mei bestaat de club 12 jaar dus dan gaan ze nog wat leuks doen, maar eerst schoonmaak houden etc.
hier ga ik ook mee helpen.

Verder was er deze week een boom omgewaaid op de stroomkabels(die zitten hier boven de grond) dus had ik geen internet, dit was trouwens een hele happening om te zien hoe ze dit weer oplosten.

Ook heb ik elke woensdag Duitse lessen gegeven op de school.
En ben ik met een groepje van school naar het Museum naast het tehuis geweest.

1 april is hier de dag van de gekken, en de kinderen mochten deze dag les geven , er werden de week ervoor verkiezingen gehouden tussen de 8e klassen. Degene die won mochten een planning maken met buffet etc.

Woensdag mijn verjaardag heb d’r zin in, maar waarschijnlijk een verjaardag zonder alcohol x’D
Sochtends naar school Duits les geven en trakteren, en smiddags flink aan het appeltaarten bakken stuk of 5 voor alle kinderen hier haha.

Misschien ook nog even naar miskolc shoppen deze week :P
Nou verder niet veel meer te melden hiero.
Daar nog wat meegemaakt??

Groetjeess

  • 12 April 2011 - 20:09

    José:

    hallo Marieke, leuk weer wat te lezen...Je moet vanavond de oliebollen bakken want het is je oudejaarsavond!! Morgen ben je weer een jaartje ouder! Alvast van harte gefeliciteerd en geniet ervan ...Maak er een bijzonder gezellige dag van...Het zal je altijd bijblijven dat je deze verjaardag in Hongarije hebt gevierd . Wat leuk die meidenavonden en de knutsel uren en spullen en aandacht die je de kinderen geeft ! Wat een plezier en liefde geef je ze daarmee ..Dat is prachtig! Wees trots op jezelf en blijf het nog even volhouden . succes met het schoolwerk en nogmaals het allerbeste Lieve groeten uit Silvolde ook van OME henk ...José

  • 13 April 2011 - 07:56

    Els:

    Hallo Marieke
    Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van met de kinderen.
    Vieren ze daar ook nog een naamsdag? Zoals hier je naamsdag en je verjaardag word gevierd.
    1 april is hier 28 December, mensen in de maling nemen.
    Wij vinden het erg knap wat jij allemaal onderneemt met de kinderen daar, zijn hun ook zo blij of hoe reageren ze op al jou activiteiten?
    Hier is alles goed, max en carlijn zijn druk met de studie en paul is in Agramunt aan het werk. Aanstaande weekend ga ik naar hem toe. Het weer is hier prachtig, lekker zonnig 25 graden.
    Hoe is het weer daar??
    Verder ook al geen nieuws meer hier. Jij nog een hele fijne verjaardag en nog veel plezier met de kinderen.
    Groetjes Paul, els en de kids.

  • 13 April 2011 - 08:35

    Jos:

    he oldeboompie gefilianciappeltaart met je veraarday
    maak lekkere appeltaarten voor de kids daar
    gr je oompie

  • 24 April 2011 - 18:18

    Bernadette En Arie:

    Hallo Marieke, He leuke verjaardag gehad, zijn de appeltaarten gelukt? Heb je de kaart gehad van ons. het is hier pasen,, is dat bij jullie ook 2 dagen? en eten ze daar ook eieren?
    Hier is het mooi weer en daardoor geen paasvuur dus dat mis je al niet dit jaar. verder is de rust weer gedaan in Ulft want Dominiek is weer thuis (geintje). Vind het ook wel weer fijn dat hij thuis is hoor. Geniet daar nog en doe leuke dingen met de kinderen want voor je het weet zijn de 73 dagen voorbij en zit je weer in nederland. he groetjes van uit Ulft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Gönc

Stage Hongarije

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2011

Weer Helemaal terug.

14 Juni 2011

nog maar 1,5 week

09 Mei 2011

hooooi

11 April 2011

HEEE HALLOOO,berichtje vanuit hongarije haha x'D

14 Maart 2011

eindelijk weer een verslag...
Marieke

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 69866

Voorgaande reizen:

13 Februari 2011 - 06 Juli 2011

Stage Hongarije

30 November -0001 - 30 November -0001

Hongarije

Landen bezocht: