met wmt (wiebs memorial tours) on tour - Reisverslag uit Mosonmagyaróvár, Hongarije van Marieke Oldenboom - WaarBenJij.nu met wmt (wiebs memorial tours) on tour - Reisverslag uit Mosonmagyaróvár, Hongarije van Marieke Oldenboom - WaarBenJij.nu

met wmt (wiebs memorial tours) on tour

Door: mariekeoldenboom

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Februari 2011 | Hongarije, Mosonmagyaróvár

vanochtend om 5 uur was het dan zover,, de bus stond ingepakt en wel voor de deur en klaar voor vertrek.

na dit weekend een groot afscheidsfeest te hebben gehad en van iedereen afscheid te hebben genomen, waren de hond en mijn broertje vanochtend aan de beurt. om 5 uur kwam hij terug van de zuiperij om ons uit te zwaaien. mijn ouders gaan mee mij wegbrengen en hans met de bus.

we zijn nu aangekomen in het hotel in mosonmagyaróvár, om hier te eten en te slapen zodat we morgenvroeg fris en fruitig op weg naar gönc kunnen.

daar gaan we alles uitpakken en sorteren, en de kinderen weer zien.

nu lekker uitrusten..

• 13 Februari 2011 - 20:02

Dominiek Seinhorst:

hee marieke!

leuk om je verhalen te lezen!
    succes daar en geniet er van!:)

=)

• 13 Februari 2011 - 21:16

Melanie:

hey meis,
    heel veel plezier daar en doe je best!
    ik volg je zeker via deze site

gr melanie

• 13 Februari 2011 - 21:22

Jolande:

Hé Marieke, heel veel succes en veel plezier in het mooie Hongarije. Ik blijf je volgen hoor!!!! Groetjes Jolande