nog maar 1,5 week - Reisverslag uit Gönc, Hongarije van Marieke Oldenboom - WaarBenJij.nu nog maar 1,5 week - Reisverslag uit Gönc, Hongarije van Marieke Oldenboom - WaarBenJij.nu

nog maar 1,5 week

Door: mariekeoldenboom

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Juni 2011 | Hongarije, Gönc

Wat gaat de tijd ongelooflijk snel zeg nog maar 2 weken en dan vlieg ik alweer terug naar holland.
Hier hebben ze al een maandje vakantie, en ik heb ook de laatste schooldag bezocht deze stond in het teken van de 8e klassers die de school verlaten hier werd een hele toespraak voor gehouden door de directeur zelf.
Ook ben ik naar de verjaardag van de szia club geweest en hier natuurlijk snaps gedronken en taart gegeten en zelfs nog meegezongen met de kinderen, aangezien ik nou officieel lid ben haha.
Ook heb ik mijn maand bij de kleine kinderen afgesloten met bingo maar dan op een speelsere manier, dit vonden ze ook superleuk.
Nu zit ik bij de grotere meiden die hebben niet zo veel zin om veel te doen, maar toch heb ik al wel een tshirt met ze gemaakt.
Verder heb ik veel koekjes gebakken zodat alle kinderen ook eens wat extra’s krijgen, hier hebben ze zich haast misselijk aan gegeten. Vandaag ben ik naar de markt geweest, ff weer fijn inkopen gedaan.
Over een weekje komt papa al deze kant op met hans, die week hebben we ook al helemaal volgepland en dat gaat super gezellig worden. Bbq bezoekje aan de directeur,naar miskolc en nog veel meer.
Maargoed nou moet ik druk aan het werk om mijn huiswerk af te krijgen, mazzels en tot over 1,5 weken :P

op de welkomsparty of in het verdere leven haha.

  • 14 Juni 2011 - 21:18

    Dominiek:

    Hee! leuk om je verslagen te lezen. succes nog de laatste week(en) en geniet er van voor je het weet is het al weer voorbij(helaas spreek ik uit ervaring:P mis het hardstikke erg:P)

  • 17 Juni 2011 - 21:20

    Jose :

    zorg vor een leuke en goede afsluiting en afscheid . succes en een goede terugreis en weerzien tzt. doei tot in nederland dan maar josé

  • 20 Juli 2011 - 07:50

    Erzsike En Mama:

    hallo marieke alles is goed met you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Gönc

Stage Hongarije

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2011

Weer Helemaal terug.

14 Juni 2011

nog maar 1,5 week

09 Mei 2011

hooooi

11 April 2011

HEEE HALLOOO,berichtje vanuit hongarije haha x'D

14 Maart 2011

eindelijk weer een verslag...
Marieke

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 69851

Voorgaande reizen:

13 Februari 2011 - 06 Juli 2011

Stage Hongarije

30 November -0001 - 30 November -0001

Hongarije

Landen bezocht: